ازدواج بهتر

گفته میشود برتری ازدواج دائم نسبت به ازدواج موقت اینست که در ازدواج دائم تعهد هست اما در ازدواج موقت تعهد نیست. 

باید سوالی طرح کرد؟ آیا امروز در ازدواج دائم تعهد هست؟ پایخ اینست که در جامعه ای تربیت و تعهد نباشد تفاوتی بین ازدواج دائم و موقت نیست.

ضمن اینکه امروز زنان به اعتبار قانونی که از آنها حمایت میکند با آنها ازدواج میکنند نه تعهد خود مرد. چون زنان مطمئن هستند که در صورت بروز مشکل میتوانند حق حقوق خود را بگیرند به ازدواج دائم رضایت میدهند.بعد اینقدر این ماجرا جلو میرود که برخی زنان ازدواج دائم میکنند پس از یکسال زندگی برای به دست آوردن پول طلاق میگیرند تا زندگی دلخواه خود را داشته باشند .

بهتر بگوییم امروز برخی یا تعداد قابل توجهی از زنان با پول و قانون ازدواج میکنند نه با مرد.البته طرف دیگر هم هست مردان هم با چهره و قیافه و جسم زن ازدواج میکنند نه با کرامت و بزرگواری و محبت یک زن.

گفته میشود در ازدواج دائم تکلیف فرزندان مشخص است.

میگوییم شاید در گذشته اینطور بود ولی الان داشتن فزرند هم مانع طلاق نمیشود.

بنا براین وقتی سطح تعهد جامعه پائین بیاید همه قرار ها سست میشود از جمله ازدواج و این ربطی به دائم یا زمان دار بودن ازدواج ندارد

اتفاقا در شرایطی که مردم برای پایبندی به تعهدات آمادگی لازم را ندارند ازدواجی با تعهد کمتر یا آزاد تر یا محدودتر در زمان بیش از ازدواج دائم گره گشاست.

ازدواج موقت فقط برای رفع نیاز جنسی نیست. بلکه وقتی طرفین برای تعهد آمادگی ندارندو یا هنوز فردی را مناسب ندیده اند که به او متعهد شوند ازدواج موقت کارایی بیشتری دارد.

ازدواج موقت زمان دار هست ولی لزوما یکساعت و دو ساعت نیست.

یک زوج میتوانند به مدت بیست سال موقتا ازدواج کنند ، چون تعهد کمتری نسبت به ازدواج دائم دارند تو قعات و اختلافات کمتر میشود میتوانند خانواده تشکیل داده فزرند بزرگ کنند و در پایان پس از بیست سال مورد تشویق جامعه هم قرار میگیرند .

نظرات  (۱)

ولی این طور نیست در کشور من ازدواج موقت برای خوشگذرونی و تامین نیاز بوده و همین
پاسخ:
سلام .نکته شما درست است . تا کنون ازدواج موقت با انتخاب گری مرد بوده و قاعدتا و عمدتا برای رفع نیاز جنسی.
اما اگر به خطبه عقد اسلامی بنگریم شروع با زن و قبول با مرد است.
ازدواج موقتی که زن یکی از مردان را انتخاب کند . دیگر برای زن منفور نیست بلکه نماد آزادی او در انتخاب همسر است. حال اگر آن مرد نیاز جنسی هم داشته باشد چون منتخب  زن بوده برای زن شیرین خواهد بود .
ما هم نسبت به ازدواج موقت دید متفاوتی مطرح کردیم . 
در پست های بعدی در مورد نظام زوجیت بیشتر توضیح خواهیم داد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی