ازدواج بهتر

زنان مطلوبگرا هستند اگر در انتخاب همسر آزاد باشند یا گلزارها را انتخاب میکنند یا پولدارها.

در نظر اول این جمله درست به نظر میرسد اما باید نگاه دقیق تری به این موضوع داشت.برای روشن شدن این موضوع نیاز به طرح سوال است.

1) آیا معیار زنان برای انتخاب همسر شهرت و زیبایی مرد است؟ پاسخ منفی است. در پژهش های انجام شده بیش از هشتاد درصد زنان معیار خود برای انتخاب همسر را صداقت و درستی و مردانگی مرد می­دانند.

2) آیا خانها گلزارها یا پولدارها را دوست دارند؟ پاسخ : بهتر است بگوییم زنان دوست دارند گلزارها یا پولدارها آنها را دوست بدارند. چون زن ها مطلوب گرا هستند دوست دارند مطلوب باشند.

3) حال سوالی دیگر مطرح میشود که آیا لزوما گلزارها و پولدارها واقعا زنان را دوست دارند؟ پاسخ منفی است. زیرا دادن هدیه(مهریه) و خواستگاری رفتن برای زنی که میخواهد همسر مردی شود نشان از این است که آن مرد شان کرامت زن را رعایت کرده و به خواسته زن احترام گذاشته و نشان از صداقت مرد است.شاید در فضای مجازی مشاهده کرده باشید که گلزار نه تنها به کسی هدیه نمی­دهد بلکه زنی را که بر خلاف عرف و شان از او خواستگاری کرده را نمیپذیرد و هدیه او را رد میکند و اینکار را زشت میداند.

4) پس اگر زنان در انتخاب همسر آزاد باشند همسر چه کسانی میشوند؟ باید برای پاسخ دادن به این سوال فکر کرد؟؟

پاسخ بنده اینست که اگر زنان در انتخاب همسر آزاد باشند ، آزاد مرد ها وجوانمردان  را انتخاب خواهند کرد.زیرا مردان مرد قدر زنها را میدانند.

نظرات  (۱)

گاهی وقت ها ندانستن حق قرآن و سیره ی امامان معصوم به قیمت زندگی ها، خوشبختی ها و عاقبت هامون ختم میشه...

کاش در امر ازدواج از سنت پیامبر و حقانیت قرآن اینقدر فاصله نگرفته بودیم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی