ازدواج بهتر

شاید عجیب به نظر برسد اما واقعیت دارد.در قوانین اسلام زنان در انتخاب همسر آزادتر از مردان هستند . شاید بپرسید چگونه؟؟

برای این موضوع باید دایره مجاز برای انتخاب همسر برای مرد و زن را در نظر گرفت.

در قوانین اسلام مرد با محارم و زنان شوهردار نمیتواند ازدواج کند . اما زنان چطور ؟؟ زنان به جز محارم و شوهر خواهر خود با هر مردی که دوست دارند میتوانند ازدواج کنند . ملاحظه میکنید که دایره انتخاب همسر برای زنان بسیار گسترده تر از مردان است.

و این هدیه خداوند و دین اسلام به زنان است .این آزادی در هیچ دینی سابقه ندارد.مسیحیت با تحریم چند همسری زنان را در انتخاب همسر محدود ساخت.

حتی در ایلات متحده آمریکا نیز که مهد آزادی و دموکراسی است این آزادی به زنان داده نشده .متاسفانه در آمریکا تمام روابط از جمله همجنس بازی قانونی است به جز چند همسری برای مردان( بخوانید آزادی زنان در انتخاب همسر)

نظرات  (۲)

زنی که شوهر داره چی ؟
اونم ازاده که با هر کی ازدواج کنه یا قبالشو زدن بنام مرد....
چرا برای دفاع متصبانه از یه قضیه چند همسری مرد هر چیزی میگید ...؟
چه دایره انتخابی بهتر از چهار زن دایم و بی نهایت زن صیغه ای و ساعتی برای مرد....
پاسخ:
نکته شما درست است.متاسفانه در فرهنگ ایرانی به جای اینکه از ابتدا زن شوهر خود را انتخاب کند مرد زن را انتخاب کرده و به خواستگاری می آمده است.ضمن اینکه به دلیل عرف نبودن ازدواج موقت (شروع از سمت زن) زنان ایرانی هیچگاه آزادی در انتخاب همسر را تجربه نکرده اند.عرض ما هم ناظر به همین نکته بود اغلب زنان ایرانی معنای خطبه عقد را نمیدانند لذا فکر میکنند این مرد است که میتواند چند همسر داشته باشد و این را به حساب آزادی مرد میگذارند.اما اگر درست به معنای خطبه عقد نگاه شود این زن است که آزادانه میتواند همسر هر مردی که دلش خواست شود از این رو به مرد مجوز داده شده که اگر بیش از یک زن بخواهد همسر یک مرد شود بتواند بپذیرد.
آزادی زن یا پدر زن؟ تو که می گی پدر دختر باید برای دختر شوهر پیدا کنه که مرد با کرامتی باشه که بعدا نگه خودت اومدی سراغ من من تو رو نمی خواستم. هر چقدر دروغهات رو لای عبارات دروغین و قشنگ نمای آزادی زنان می پیچی تهش دروغ بودنش از یه جایی می زنه بیرون..... اتفاقا زن ایرانی از تعدد زوجات متفره چون از زنی هم که آویزون شوهرش بشه نفرت داره. اگرم تعدد زوجات آزادی زن ها هست ما با کمال میل این آزادی رو به مردها هم تقدیم می کنیم و در خواست می کنیم که تعدد زوجات برای زن ها هم عمومی بشه.

از طرف دیگه این آزادی ازدواج موقت رو دختر از کجا باید بیاره وقتی بدون اجازه پدر کسی ازدواج موقت دختران حتی بالای 18 سال رو ثبت نمی کنه در صورتی که سن بلوغ دختران 18 سال نیست و 9 سال هست و در سنین راهنمایی و دبیرستان 80 درصد دختران دوست پسر دارند و بعد از دو سال وارد روابط جنسی می شن


در ضمن شما که این همه دم از آزادی زن و دختر در ازدواج موقت می زنین چرا اشاره نمی کنید که حتی زن بیوه و مطلقه وظیفه ای برای تمکین از شوهر موقت نداره ولی همون شوهر موقت بهش واجبه که مهریه زن رو پرداخت کنه در کنار این زن می تونه در شرایط ضمن عقد موقت بیاره که هیچ گونه رابطه جنسی برقرار نمی کنه و وکالت بلاعزل فسخ مدت نکاح موقت رو هم از مرد می تونه بگیره و اگه از مرد خوشش نیومد قبل از پایان دوره ازدواج موقت خود زن ازدواج رو تموم کنه. 

من خودم تجربه ش رو داشتم و برخلاف خیال خام جنابعالی که فکر می کنید انتخاب در حال حاضر از طرف مرد هست اتفاقا انتخاب از طرف من بود..... فقط وقتی زن انتخاب می کنه صاف نمی ره از مرد خواستگاری کنه.... بلکه با مرد رفتاری می کنه که طرف پا پیش بگذاره.... و من ازدواج دائم رو نپذیرفتم و در ازدواج موقت طبق شرع شرط کردم که من به خاطر حلال بودن دوستی فقط صیغه محرمیت رو می پذیرم و حاضر نیستم که رابطه برقرار کنم ولی این آقای مثلا متشخص مومن تمام انرژیش رو در این مدت گذاشت که فقط من رو راضی به رابطه جنسی بکنه و حالمو از هر چی مرد طرفدار ازدواج موقت هست به هم زد.  همه شون آدم های مزخرفی هستن که فقط می خوان حرف و عمل رو به رابطه جنسی بکشونن. تا وقتی مردهای مثلا مومن اینقدر بیشعورن. ما زن ها مجبوریم انتخاب دیگه ای داشته باشیم. بعد از اون ازدواج موقت کذایی من ترجیح دادم رابطه م رو با مردان در حد دوستی نگه دارم. چون اینطوری وقتی حریم رو حفظ می کنی هم از لحاظ عاطفی و مالی می تونی از حضور یه مرد در زندگیت استفاده کنی. هم مجبور نیستی سوژه سوء استفاده جنسی طرف بشی.

پس بهتره اول ازدواج موقت رو برای مردان جا بندازین. هر وقت فهمیدن که ازدواج موقت برای رفع نیازهای جنسی اونها نیست و برعکس ازدواج دائم زن و دختر وظیفه ای برای تمکین ندارن و از طرف دیگه وقتی بکارت در میان مردان معیار ارزش گذاری ببر روی دختران نباشه. اونوقت زن ها و دختر ها بهتر بلدن از ازدواج موقت چه جوری استفاده کنن. وگرنه که کل حرف هات چرت و پرت و خیالبافی و روباهای کودکانه است. چون شعور مردهای مسلمان فعلا فقط توی آلتشونه خیلی دیگه احساس باشعورتر بودن کنن شعورشون می مونه توی دست ها و لب هاشون. بدون رابطه جسمی اصلا بلد نیستن عاطفه یعنی چی واقعا حال به هم زنن مردهای مسلمان مثل تو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی